Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Pliki cookie są małymi plikami tekstowymi przechowywanymi na urządzeniu użytkownika przez przeglądarkę internetową podczas odwiedzania witryny internetowej. Mają one różne cele, ale głównie służą do poprawy doświadczenia użytkownika oraz zapewnienia, że strona internetowa działa efektywnie. Odbiorcy plików cookie mogą być różni, w zależności od tego, jakie pliki są stosowane i jakie dane gromadzą. Oto kilka typowych grup odbiorców plików cookie: użytkownicy, firmy reklamowe, analitycy internetowi, usługi społecznościowe

Cele, dla których pliki cookie są używane, mogą obejmować: Poprawę działania strony internetowej poprzez zapamiętywanie preferencji użytkownika i personalizację zawartości.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej. Oto kilka przykładowych dostawców reklam, którzy wykorzystują pliki cookie do śledzenia aktywności użytkowników i dostarczania spersonalizowanych reklam: Google, Facebook, Amazon, Linkedin, Twitter.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Strefa Pacjenta

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta 

W American Heart of Poland (AHP) pragniemy zapewnić pacjentom kompleksową, wielospecjalistyczną i nowoczesną opiekę medyczną.

Jesteśmy otwarci na wszelkie uwagi, które pomogą podnieść jakość naszych usług.
Opinie, sugestie, skargi czy wnioski można składać pisemnie lub ustnie bezpośrednio w siedzibie zakładu leczniczego, którego sprawa dotyczy, bądź też za pośrednictwem poczty elektronicznej.

W tym celu w AHP zostało powołane stanowisko Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta. W sprawach dotyczących poszanowania praw pacjenta prosimy kontaktować się z  Pełnomocnikiem ds. Praw Pacjenta

Zgłoszenia anonimowe nie będą rozpatrywane.

Adres Poczty Elektronicznej: pelnomocnik.katowice@ahop.pl
Adres do Korespondencji: ul. Warszawska 52, 40-008 Katowice

Instytucje, w których można składać skargi i wnioski:

adres: ul. Stanisława Kossutha 13, 40-844 Katowice

adres poczty elektronicznej: kancelaria@nfz-katowice.pl

telefon: 32 735 05 45

adres: ul. Chocimska 6 , 00-791 Warszawa

telefon: (22) 583 66 00

adres poczty elektronicznej: rpd@brpd.gov.pl

link do strony: Prawa dziecka – Rzecznik Praw Dziecka (brpd.gov.pl)

adres: ul. Płocka 11/13, 01-231 Warszawa

adres poczty elektronicznej: kancelaria@rpp.gov.pl

Link do strony: Rzecznik Praw Pacjenta – Rzecznik Praw Pacjenta – Portal Gov.pl (www.gov.pl)

Telefon: 800 190 590 (czynna całą dobę- przez 7 dni tygodnia)

Link do strony: Telefoniczna Informacja Pacjenta – Rzecznik Praw Pacjenta – Portal Gov.pl (www.gov.pl)

Udostępnianie dokumentacji medycznej odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Wnioskującym może być:

  • Pacjent,
  • Przedstawiciel ustawowy pacjenta,
  • Osoba upoważniona przez pacjenta
  • Po śmierci pacjenta:
    • Osoba upoważniona przez pacjenta za życia
    • Osoba, która w chwili zgonu pacjenta była jego przedstawicielem ustawowym
    • Osoba bliska pacjentowi, chyba że udostępnieniu sprzeciwi się inna osoba bliska lub sprzeciwił się temu pacjent za życia.

Forma udostępniania dokumentacji medycznej pacjenta

  • Do wglądu w miejscu udzielania świadczeń zdrowotnych
  • Poprzez sporządzenie wersji papierowej np. kopia, wyciąg, wydruk
  • Elektronicznie tj. poprzez e-mail, na nośniku

Wniosek o udostępnienie dokumentacji medycznej

  • W celu usprawnienia procesu zachęcam do skorzystania z przygotowanych przez nas formularzy:
  • Gotowy wniosek można:
    • Składać w siedzibie, przesłać pocztą lub skanem na adres zakładu leczniczego, którego sprawa dotyczy

W celu uzyskania informacji dodatkowych, ewentualnych pytań prosimy o kontakt z Kierownikiem Administracyjnym, Sekretariatem zakładu leczniczego, którego sprawa dotyczy.

Fundusz Kompensacyjny Zdarzeń Medycznych oferuje szybką, pozasądową ścieżkę do uzyskania rekompensat dla osób, które podczas pobytu w szpitalu uszczerbku na zdrowiu. Świadczenia FKZM przysługuje także bliskim pacjenta.

Szczegółowe informacja dotyczące Funduszu znajdują się na stronie internetowej Rzecznika Praw Pacjenta

Fundusz Kompensacyjny Zdarzeń Medycznych – Rzecznik Praw Pacjenta – Portal Gov.pl (www.gov.pl).

Fundusz Kompensacyjny Zdarzeń Medycznych
toggle icon